حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

نگهداری بهتر از ماهیهای قرمز عید نوروز

چندنکته ی مهم در خصوص نگهداری از ماهیهای قرمز عید
 
 

1بایستی حتما درنظرداشت که به ماهی درهر روز در سه وعده ی غذایی صبح، ظهر و شب به مقدار بسیار کم غذا ریخت

2ظرف نگهداری آنها نیز باید خیلی بزرگ باشدتا آنها بیشتر احساس راحتی کنند به هیچ وجه نباید به ظرفهای کوچک ماهی که فروش آنها معمول است اکتفا نمود باید مکان بزرگی رادر اختیار ماهی قرار داد تا بیشتر احساس راحتی نماید

3به هنگام تعویض آب آنها بایستی ازنبودن کلر آب درآب تازه اطمینان خاطر داشت برای این کارظرف آبی رابه مدت حداقل دوازده ساعت در کنار ماهی بگذارید تا کلر آن به کلی از بین برود ضمن اینکه انجام این کار باعث می شود دمای آب مناسب ومتناسب با دمای قبلی باشد که ماهی در آنجا حضور داشت
تغییر دمای شدید وزیاد باعث سکته و مرگ ماهی ها خواهد شد

4از ظربه زدن به دیواره ها وظرف آب نیز حتما جلوگیری شود انجام این کار باعث سکته و مرگ ناگهانی ماهیها خواهد شد
 
در پایان باید بگم که اگر سوالی در این خصوص باشه در خدمتم
نظرات 5 + ارسال نظر
ژاله یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://gorbeh-irani.persianblog.com

دلم خیلی براش تنگ شده بود.برای بهار .
بارونای بهاری,نسیم بهاری,نوای پرندگان بهاری و شکوفه های بهاری ...
پرودگارا,سپاس فراوان برای این همه زیبایی..
دوستان بهتر از آب روان.. هرکجا هستید روزهایتان پرتقالی باد.
بی نهایت ها برکت,سلامتی,امید ,عشق و عشق را برایتان آرزومندم.
شاد باشید و بهارانه ها مبارک وجود سبزتان باد.

سلام حامد عزیز.. بروزم

محمدرضا دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://kp-music.blogsky.com

وبلاگ kp-music در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگ شما و برای بالا بردن آمار وبلاگ خود در خواست کند که لوگو این وبلاگ رو در لوگو سایتتان قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لوگو شما در وبلاگ kpmusic است.
اگه ما یل باشی باشی تبادل لینک هم میکنم.
باتشکر
مدیریت وبلاگ kp-music

لیلی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.22710353.persianblog.com

سلام من وبلاگ شما را لینک کردم

محسن نظیرری پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://fighter-fish.blogfa.com

اگر ماهی های قرمز عید رو میگید باید بگم که آن ها بک نوع ماهی امریکای هستند که به جای ماهی عید (گلد فیش)به ما قالب می کنند وگرنه ماهی عید همون گلدفیشه با دو دم یا سه و چهار دم
ماهی های فرمز معمولی به اکسیژن هم احتباج دارند .ولی گلدفیش های کمتر به این اکسیژن احتباج دارند البته بعضی از انواع گلدفیش ها
.اطلاعات بیشتر را در تالارها پیدا کنی ....
قصد تکذیب ندارنم قصد تکمیل دارم..

مرجانک دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://asalijon.blogfa.com

هموطن نادیده ام
بهاران خجسته باد .
نوروزت پیروز.
اهورا مزدای ایران همواره نگاهبانت باد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد