حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

تلفن همراهی برای حیوانات خانگی شما!

تلفن همراهی برای حیوانات خانگی شما!


شرکت On4 Communications تلفن همراه مخصوصی را برای سگ های خانگی تولید کرده است .
تلفن مذکور که PetsCell نام دارد پیش از آنکه در اختیار عموم مردم قرار گیرد در بسیاری از شرکت های آمریکای شمالی در معرض نمایش قرار داده شده است.
با بهره برداری از ماژول رد یاب A-GPS که در گوشی PetsCell تعبیه شده و از جانب بسیار از شرکت های مخابراتی درجه یک و درجه دو جهان تایید شده است ، شرکت مذکور تمامی قطعات دستگاه مذکور را مونتاژ کرده و PetsCell در حال حاضر آماده است تا در مرحله نهایی تولید تجاری قرار گیرد.
"کامرون راب" مدیر اجرایی و یکی از موسسین Petsmobility, در همین خصوص می گوید: "تمامی گروه همکاران ما بسیار خوشحال هستند که محصول منحصر به فرد مذکور به مرحله نهایی تولید رسیده است ."
به گفته راب: " محصول جدید ، اولین سیستم ردیابی دقیق GPS در جهان و همچنین سیستم ردیابی مکالمات تلفنی را در اختیار صاحب حیوان قرار می دهد."

وی در ادامه همچنین افزود: " صنعت مخابرات مدتها منتظر یک راه کار موثر برای ردیابی حیوانات گم شده بود و اکنون فکر می کنم PetsCell این راهکار را در اختیار ما قرار می دهد.
وی در ادامه در خصوص قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه افزود: "توانایی صحبت کردن مستقیم با کسی که حیوان شما را پیدا می کند احساس رضایت بخشی را به شما خواهد داد."
دستگاه PETsCELL یک دستگاه ضد آب برخوردار از وضعیت 2 حالته مکالمه است (2 way speaker/2 way microphone) و از قابلیت موقعیت یابی جهانی نیز برخوردار است و می تواند از طریق یک دستگاه کامپیوتر اداری و یا یک دستگاه دستی وضعیت و موقعیت حیوان را در اختیار کاربران قرار دهد و علاوه بر آن با سرویس های هشدار دهنده و اعلام کننده ای میل نیز تکمیل می شود.
دستگاه مذکور این امکان را دراختیار صاحبان حیوانات قرار می دهد تا با مشخص کردن یک حیطه جغرافیایی برای حیوان هر گاه که حیوان از حیطه و محدوده مشخص شده خارج شد ، از خروج آن آگاه شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.behnam400.blogfa.com

سلام
وقتتون بخیر
وبلاگتون زیباست انشا الله زیباتر هم بشه .
درآخر کارتون درسته. بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد