حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

حمایت از حیوانات «محفلی برای تمامی انسانهای حقیقت طلب»

خداُخداُخدایاُاگر به کام من جهان نگردانی جهان بسوزانم ُجهان بگریانم منم که دردل زنامرادیها افسانه ها دارم

تفاوت حیوانات با انسانها

دیده ها و شنیده ها از حیوانات و انسانها 

 

با یکی از همکارانم صحبت میکردم که معتقد است حیوانات احساس و عاطفه نداشته و همچنین دارای روح نیستند و به همین دلیل بهشت برای آنها  بی معنی است.  ولی من اعتقاد دارم  که حیوانات هم دارای عواطف و احساسات و همچنین روح هستند، و اگر بهشت و جهنمی وجود داشته باشد همه آنها به بهشت خواهند رفت .  

  

آیا تا بحال دیده یا شنیده اید که گربه، سگ یا هر حیوان دیگری بچه زنده انسانی را از ماشین به وسط بزگراه پر رفت و آمد پرتا ب کنه تا زیر ماشین ها له شود ؟!   

 

دیده یا شنیده اید تفریح و خوش گذرانی گربه ای آتش زدن یا در آوردن چشم انسانهای زنده باشه ؟!

شنیده اید که سگها انسانی را در وسط بیابانی برهوت با طنابی محکم به قطعه چوبی بسته و بدون آب و غذا رها کنند و بروند پی کارشون تا اون آدم در گرمای بیابان با زجر و شکنجه بعد از دو روز بمیره ؟!   

 

دیده اید که خروس ها دو انسان  را بدون تمایل خودشان با بستن تیغهای تیز به پاهایشان به جان هم بیاندازند  و وادارشان کنند به جنگیدن و سر بر نده شدن یکی و کشته شدن دیگری شرط بندی کنند ؟! 

شنیده اید گنجشک بی آزار بچه ای را با تفنگ بادی زخمی کند بعد بادستهایش سرش را از بدنش جداکند؟!   

 

شنیده اید که  سگ یا گربه ای  6 کودک نوزاد آدمیزاد را در داخل کیسه ای دربسته گذاشته به رودخانه بیاندازد تا خفه شوند ؟!   

 

آیا دیده اید که گربه ها برای تفریح پاهای انسانی را درون پوست گردوی پر شده از قیر داغ قرار بدهند تا از تیک تاک صدای راه رفتن او لذت ببرند؟!   

 

تا بحال دیده اید گوسفند یا گاو انسانی را برای ازدواج .. خرید خانه و ماشین و ختنه فرزند و ..... قربانی کند ؟!   

 

شنیده اید که عقابی با تفنگ دور برد به انسان بدون سلاح و بی دفاعی تیر اندازی کند.  

دیده اید که خرس انسانی را شکار کند فقط برای اینکه سرش را بعنوان تزئین خانه بالای شومینه نصب کند؟!   

 

و آیا تا به امروز شنیده اید که کبوتری با دیدن آدمهائی که دم پارک قدم میزنند سرعت اتوموبیلش را زیاد کند و با زیر کردن آنها تفریح کند . مطمئنا   نه دیده و نه شنیده  اید  چون این اعمال فقط مختص انسانها ست.    

 

حالا براتون بگم که در عوض چه دیده ویا  شنیده ام :   

 

دیده ام که گربه ام چطور در سرمای زمستا ن که مریض میشوم میاد تو رختخواب خودشو رو بمن میچسبونه تا کمی بیشتر احساس گرما کنم.   

 

شنیده ام که گربه ای برای نجات زندگی 6 فرزند خود 6 بار به داخل خانه ای که آتش گرفته رفته تا یکی یکی بچه ها را بیرود آورده و در آخر خود از حال رفته . 

 

 

شنیده ام که یک راسو بچه گربه ای را که در سوراخی داخل زمین گیر کرده، نجات داده است. 

 

دیده ام سگی که تفریحش پریدن روی آدمهاست با دیدن کمر درد صاحب خود ازپریدن روی او اجتناب کرده است.  

 

 

شنیده ام که فیلها هنگام قتل عامشان برای کند ن عاج  شیون و زاری راه میاندازند و اشک گوسفندی را که منتظر قربانی شدن  است دیده ام .  

 

 

تجمع کلاغها را هنگام زخمی شدن یکی از آنان همه دیده و شنیده اند .  ناله و شیون توله سگهائی را که زود هنگام از مادرشان جدا میسازند همه دیده و شنیده اند . 

 

نجات جان طفل انسانی را توسط یک سگ همه شنیده اند.  

 

 

همین اواخر تمام خبرگزاریهای دنیا اعلام کردند که چند شیر در جنگل جان دختر نو جوانی را از دست چندین نفر که برای تجاوز او را به زور به جنگل کشیده بودند باحلقه زدن دور دختر و فراری دادن آن مردها نجات داده اند.   

 

اگر بخوام شواهدی بیش از این را بازگو کنم مطمئنم روزها طول خواهد کشید. 

 

با اینحال شاید من نتوانم  ثابت کنم که حیوانات دارای روح هستند .. همانطور که نمیتوان ثابت کرد که انسان نیز دارای روح باشد.. فقط به آن دسته از انسانها که معتقدند حیوانات روح ندارند باید بگویم که احتمالا" اگر بهشتی وجود داشته باشد و گذرشان به بهشت بیافتد مجبور خواهند شد  پشت درها ی بهشت بمانند چون قبل از انسانها حیوانات آنجا را اشغال خواهند کرد و دیگر جائی برای انسان دو پا وجود نخواهد داشت .   

به قلم ژاله فتوره چی 
 
با خلایق ضعیف و مظلوم خداوند اندکی مهربانتر باشیم . 
      
آنان نیز روح و عاطفه دارند . 
   
با احساسات پاک و لطیفشان بازی نکنیم  
  
نظرات 23 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.editiranforum.blogsky.com

سلام خسته نباشی وبلاگت عالیه
اگر می خوای تبادل لینک کنیم
در ضمن اگر می خوای وبلاگت پر بیننده شه و همین طور کسب درآمد هم کنی به این لینک برو www.oxinads.com/?a=12921 قانونش رو بخون بد نیست به نفعته
خسته نباشی و همین طور موفق.

عرفان چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://sinjim.blogfa.com

سلام
وبلاگتون محشره گل کاشتی دوست خوبم
من شما رو لینکوندم شما هم اگه موافق باشید میتونید منو با نام عشق b عشق بلینکونید
در پناه حق

نعمت چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://mobsis.blogfa.com

مرسی از نظرات خوبتون ممنون من شما رو لینک میکنم و شما هم من را به امید موفقیت

احساسات من چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://ehsas51.blogfa.com/

سلام خوبید ؟
مرسی که سر زدید با کمال افتخار شما لینک میکنم .
موفق و کامروا باشید.

دختر ایرونی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://sargozashteman.blogfa.com

سلام چه وب جالبی داری موضوع جالبی انتخاب کردی.اولین وبلاگیه که می بینم در باره حیواناته.جالبه خیلی خیلی
واقعیتش من تازه وبلاگ ساختم خیلی چیز ها رو بلد نیستم میشه به من کمک کنید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

اگه خواستی کمکم کنی ایمیلمو میذارم مرسی

مهران چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ق.ظ http://shahrestani.blogfa.com

سپاس از این همه محبت

ایران شاپ چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://irshop.ir

با اجازتون من از سایتتون استفاده کردم و با معرفی سایت خودتون روی سایت قرار دادم
http://irshop.ir/index.php?view_content=3

جواد پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

نه میگم مسخره بود نه میگم خوب بود
جالب بود ولی با اغراق بود !!!

مریم پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ http://inthenameofgod.blogspot.com

سلام
من هم از این احساسات پاک حیوانی زیاد دیده ام که شاید در انسانها ندیده ام.

مهدی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

سایتتون خیلی باحاله،تحت تاثیر قرار گرفتم.
من حیوونارو خیلی دست دارم.به همین خاط سایت شما رو که خیلی جالبه Add کردم.موفق باشی.شما منو از طریق همین ایمیل دعوت به بازدید از سایتتون کردید.ممنون

ج پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ

نوشین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارین منم با حمایت از حیوانات موافقم...

خیرالله جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ

حیوانات هم در باره ذرباره این همکار شما همین احساس و فکر را دارد .جای ایشان هم تو بهشته. تنها اختلاف این همکار و حیوانات در اینست که حیوانات فکر نمیکنند ولی این عزیز فکر نداره .
مرسی وب سایت قشنگیه شادو پیروز باشید

احسان شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ

موافقم ....اما.چون نویسنده این مطلب زیبا یک انسان مونث است.فکر میکنم تاحدی احساساتی باشد.

پروانه دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ

دوست بسیار عزیز واقعا خوشحالم که نوشته انسانی با فکری زیبا و پر از احساس و عواطف کاملا انسانی را خواندم که دقیقا تمام احساس مرا این گونه زیبا بیان کرده است امیدوارم بتوانیم برای این موجودات بسیار عزیز و دوست داشتنی قدمی برداریم که از موجودات آزارگر که متاسفانه نام انسان را اشتباها به یدک می کشند در امان نگه داریم . آرزو دارم بتوانیم انجمنی فعال با تعداد بسیار زیاد داشته باشیم و روزی برسد که انقدر تاثیر فرهنگی در جامعه داشته و انسان های زیادی را با انگیزه و رغبت بسیار به کمک به این هدایای خدادادی آموزش داده و تربیت کنیم . تا کی در این جامعه بیمار دم از انسانیت می زنیم و این چنین ظالمانه و با دلهای مریض به آزارگری می پردازیم؟!
واقعا علت اصلی این که در ایران زندگی برایم تنگ و سخت می شود این بی تفاوتی ها و آزارهایی است که به این موجودات بی گناه و دوست داشتنی روا می شود و هیچ قانونی برای حمایت آنها وجود ندارد . با تشکر ازشما

الهام سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام . واقعا جالب بود.نمی دونم چرا بعضی از آدما به خودشون اجازه می دن هرجور که دوست دارن با حیوانات رفتار کنن.نمی دونم چرا وقتی از کسی خواهش میکنم حیوانات رو اذیت نکن آدمو مسخره می کنن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام
واقعا جالب بود
کاش می شد کاری برای بهتر شدن اوضاع انجام داد.

Saghar پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ http://ANIMAL.clooblog.com

به سحــر خوان خروسی می اندیشم و غیرتش ....

به جولان اسبی می اندیشم ونجابتش ....

به توله سگی نجـــس می اندیشم و وفای زبانزدش ...

به انســــــــان می اندیشم و دور بطالتش....

محمد دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://haiatevahsh.blogfa.com

خیلی جالب و زیبا بود

سولماز اقبالی جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ب.ظ

دلم برای گربه های بی پناه مى سوزه ، گربه ی آواره ای تو کوچه ی ما صاحب بچه شده ، و جایی نداره هروز براش غذا می برم ، با چشماشششش التماسم مى کنه که منو پناه بده تو حیاط تون ،اما چه جوری بهش بگم پدرم از حیوانات متنفر ِ ....
خدایاااااا

زینب جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام... من کسیم که همیشه برای علاقم به حیوونا و حمایتم از اونا مسخرم میکنند اما مهم نیست خوشحالم که میبینم هنوز کسایی مثل تو {دوست مهربونم} وجود دارند.. نوشته خیلی تاثیرگذار بود. امیدوارم همیشه موفق باشی مرسییییییییییییی

مژده دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.chasbe-z.blogfa.com

سلام دوست عزیز :)
من و خواهرم یه هفته پیش دو تا بچه گربه یه هفته ای پیدا کردیم که از مادرشون جداشون کرده بودن :(
ما هم آوردیمشون تو خونه و الان داریم با کلی مشقت ازشون نگهداری میکنیم.
از کسانی که از حیوونا بدشون میاد خواهش میکنم اونارو از مادرشون جدا نکنن. من بیشتر از این بچه گربه ها دلم برای مامانشون میسوزه که وقتی برگشته دیده بچه هاش نیستن :(
وبلاگت عالیه و آرزو میکنم خداوند در قبال این احساسات زیبات بهت بهترین ها رو بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد